منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome to you, زائر in hendyfamily

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميمو هندى
عضو فضي
عضو فضي
ميمو هندى

ذكر
العمل/الترفيه : طالب بكلية التجارة جامعة الاسكندرية فرع دمنهور*ولاعب كورة بنادى شركة مياه البحيرة
المهنه : شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى Collec10

شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى Empty
مُساهمةموضوع: شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى   شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى I_icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 11:35 pm

نشكرك لانك فكرت فى هذا المنتدى لانه من الممكن ان يكون احد الوسائل لحل مشاكل افراد العائلة ونرجوا اعضاء المنتدى ان من له مشكلة فليطرحها علينا لاننا كاخوة بل اسمحولى ان اقول اخوة والله يكون مع هذة العائلة وافرادها
basma
عضو ماسي
عضو ماسي
basma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى   شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى I_icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 2:19 am

وانا كمان اشكر اخويا وابن عمي محمد عمر هندي :D
داليا هندى
عضو مشارك
عضو  مشارك

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى   شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى I_icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 11:55 am

على فكرة صاحب فكرة انشاء المنتدى دة انا دكتورة داليا هندى وميرسى على اهتمام محمد عمر هندى انة انشا المنتدى وبطلب منة انى ابقى المشرفة على هذاالمنتدى
محمد هندى
المدير العام

ذكر
المهنه : شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى Accoun10

مُساهمةموضوع: رد: شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى   شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى I_icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 9:49 pm

انا بشكركم جميع وحابب ان احنا نكون كلنا عيلة واحدة ويد واحدة فى كل وقت فى كل المنسبات وطبعا بشكر داليا وطبعا هاقول دليا بس لان احنا مفيش بنا تكليف لان احنا ولاد عم ان هيا صحبة الفكرة دة وانا والله فرحان جدا ان انا عرفتكو وسعيد جدا جدا ان انا ابتديت احقق حاجة كنت بحلم بيها طول عمرى وشكرا ليكو جميعا
http://www.hendyfamily.com

شكر خاص لاخويا وابن عمى محمد عمر هندى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-