منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome to you, زائر in hendyfamily

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد جمال هندي.
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  Empty
مُساهمةموضوع: ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه    ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 20, 2010 2:37 pm

انا العبد الضعيف الذي ثقلت زنوبه واصبح مذمنا
الشر في قلبه وكانه شيء للميزان اصبح مثقلا
فدعوتك ان تخف زنوبي فاني للحياه ما عدت قادرا
اني للموت اصبحت مقربا فعلمت اني للنار دمت ملازم
فرحمه الله علي شاعرا عاش حياته للشر متيما
أبتسامة يأس
عضو جديد
عضو جديد
أبتسامة يأس

ذكر
المهنه : ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  Collec10

ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه    ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  I_icon_minitimeالسبت ديسمبر 25, 2010 4:04 am

فاني للحياه ما عدت قادرا
اني للموت اصبحت مقربا

مشكور للامام
mr.com@nda
عضو فضي
عضو فضي
mr.com@nda

ذكر
العمل/الترفيه : بحاول اكون شهيد
المهنه : ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه    ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  I_icon_minitimeالأربعاء يناير 19, 2011 5:45 pm

جميل يا مان
بالتوفـــيـــق
http://www.hendy.yoo7.com
Essoo
عضو فضي
عضو فضي
Essoo

انثى
العمل/الترفيه : ..
المهنه : ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  Studen10

مُساهمةموضوع: رد: ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه    ايه العبط ده   بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه  I_icon_minitimeالأربعاء مارس 16, 2011 4:28 pm

جميل جدا
استمر

ايه العبط ده بكل تواضع انا الي كاتبه ياريت رايك بصراحه راييك يهمني طبعا خصوصا البنات ههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-