منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome to you, زائر in hendyfamily

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب

محمود رشاد
donna hendy
memo srooor
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo srooor
عضو نشيط
عضو نشيط
memo srooor

ذكر
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Pharma10

معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Empty
مُساهمةموضوع: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:17 am

مصاء الخير
دخلتوا الصلة على النبى احلى حاجة انكوا دخلتوا غصب عنكوا فردة يعنى
santa impoartant santa
يعنى هام يعنى
بصوا انا كنت معدى من قدام السايت لقيت عيلة هندى وانا عارف فيها ناس كتير كلهم زى الفل بصراحة مع انى مش عارف غير قليلين
المهم يعنى امبورتنت
اان وبلا فخر الدكتور محمد احمد عبد العزيز سليم شبل افندى عبد الرحمان محمد ايوب مختار مودى سرور شبل سروور
طبعا العيلة دى مشهورة جدا على جميع انحاء وفى كل حتة فى بيتنا بس
انا دكتور بشرى قسم اطفال ونساء وتوليد
بدرس فى كلية التجارة جامعة طنطا
علتنا اكبر عيلة مكونة من 4 افراد
لدينا شركات كتير عدوا معانا
1- شركة الحاج سروور الروش واولادة محمد ومدحت وبراهيم للسراميك فرز تالت
farao farao farao farao farao
2- شركة سروور العثل للمعسل والكلام دة والشيشة والكركرة
انا عندى 20 سنة وماشى فى 22
فى سنة 4 كلية تربية قسم طفولة ومعايا شهادة معاملة اطفال
نفسى اتجوز واحدة تكون مخلصة كلية هندسة ويكون عندها 16 سنة علشان نبقى احنا الاتنين مهندسين
مواهبى انا بموت فى العربيات بعرف اسوق حلو قوى
بجانب انى ماهر فى قيادة السيارات
9ملحوظة انا اتقلبت بالعربية يوم 21/11/2008
عند الاستاد (
متعدد المواهب يعنى بعرف ارسم مع انى عمرى مامسكت ريشة ولا حتى قلم رصاص
كانت انية حياتى اشتغل كناس بس الحظ ماسعدنيش بعرف اطبخ جدا مع انى ولا مرة عملت اكلة صح
ويالهوى بقى بموت فى الغنى
ان حاسمعكوا اغنية بتاعتى انا عملها وملحنها وسارقها
اسمعوا سمعتوا
ايه رايكوا
انتى حاتشتغلنى ياعم انا قولت حاجة لسة
اسمع يا سيدى ادينى ودنك
احنا الطنطاوية طول عمرنا رجالة ولو جة فى يوم قدمنا حارة سد اكيد بتنهد
على الارض بنترص اللى قدمنا بيتقص
تلاقينا حواليك فوقك او تحتيك او حتى بين رجليك
بنطلع من الارض او ننزل من السحاب او نظهر من السراب وانتى تعيش فى غزاب
ركز فى الكلام
لا تقلبلك فندام واعيشك فى الام
اظهرلك على البا ب او حتى فى الدولاب واخليلك سريرك دة سرير غذاب
اطلعلك فى الاحلام او حتى فى الحمام واخليك مش عارف تنام
كلام الليل اعداء عندنا هنا واستوب حتلاقى يا فطة مكتوب عليها البوب
كفاية كدة
انا بحب الجرى جد ادى راياضتى المفضلة بجرى على اكل عيشى
ملحوظة انا من بلد الاونطا وبصراحة انا كنت معدى قولت اخش اتنطط عليكوا شوية
وياريت يعنى ودة بعد ازنكوا او غصبو عنكوا انا حاخش معاكوا فى المنتدى بليز
انا جى هنا بناء من يدى عليا
pirat pirat afro flower زعلان انتحار study elephant scratch rendeer bom cheers
هييييييييييه عثل والنبي عثل هعهعهعهعهع كل دي تورته اه يا قلبي مكسوف
donna hendy
عضو ماسي
عضو ماسي
donna hendy

انثى
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Singer10

معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:39 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

طبعا طبعا اهلا بيك وسطنا

والله المنتدى نور وعايزين نشوف مشاركتك معانا وكده بقى ماشى

بس حلوة الاغنيه دى تأليفك متقولش سرقتها
محمود رشاد
عضو ماسي
عضو ماسي
محمود رشاد

ذكر
العمل/الترفيه : طالب اتنين فول
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Studen10

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:57 am

هههههههههههههههههه

المنتدى منور بيك والله

بس يا ريت تجيبلى ورقه من اتنين موظفين ميقلش مرتبهم على 2جنيه ونص

والا تعتبر بره المنتدى

منور يا باشا المنتدى واعتبر نفسك من العيله
http://www.hendyfamily.com/forum.htm
AHMED SAMI
عضو ماسي
عضو ماسي
AHMED SAMI

ذكر
العمل/الترفيه : الفرقه التالته كليه زراعه
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Collec10

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 1:15 pm

ههههههههه
اهلا بيك معانا
منور بيتك ومنتداك
stivano
عضو ماسي
عضو ماسي
stivano

ذكر
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Repres10

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 1:40 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس تعرف ان صوتك وحش اوي

انا تقريبا زيك

بحب التمثيل وعمري ما مثلت قبل كده

lol!

انت تشرفنا يا قمر وتنور المنتدي كله

واعتبر نفسك واحد من العيله بجد

منور يا عثل
memo srooor
عضو نشيط
عضو نشيط
memo srooor

ذكر
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Pharma10

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 4:17 pm

والله دة كتير انا حاعيط
المنتدى منور باصحابة والنبى بقى كباية شايه واى حاجة تتاكل علشان انا حاطول معاكوا ok
Dr / Emy Hendy
عضو ماسي
عضو ماسي
Dr / Emy Hendy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:02 pm

هههههههههههههههههههههههه

منور المنتدى واهلا بيك معانا
والشاى والاكل فى الطريق
shaker hendy
المدير العام
shaker hendy

ذكر
العمل/الترفيه : مدير فرع شركة اجهزة طبية
المهنه : معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب   معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة  ينوبكوا سواب I_icon_minitimeالخميس مارس 05, 2009 5:16 pm

حلوة اوى الاغنية
دى تلحين عمرو مصطفى

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اولا اى واحد بيدخل المنتدى يعتبر واحد من المنتدى
وانتا دخلت واشتركت يعنى مقدرش اقولك غير

اهلا وسهلا بين عيلة هندى

واتمنى انتك تتفاعل معانا وتورينا مشاركاتك

ومرة تانية بقولك منور المنتدى
http://www.hendyfamily.com

معلش والنبى خشوا الموضوع دة مهم جدا دى مسالة حياة او موت ومن قدم شى بيداه التقاة ينوبكوا سواب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-