منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome to you, زائر in hendyfamily

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل

ياسمين هندي
lolah hendy
ahmed_g_hendy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed_g_hendy
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Empty
مُساهمةموضوع: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 9:43 pm

انا عضو جديد ونفسى اتعرف على كل العيلة ويريت نقدر نتواصل فى اى وقت لانى هكون سعي جدا ويا ريت اكون عضو خفيف عليكوا مكنش تقيل وتزهقوا منى
lolah hendy
عضو ماسي
عضو ماسي
lolah hendy

انثى
المهنه : انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Collec10

انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 10:52 pm

اهلا بيك يااحمد معانا نورت المنتدى ويارب المنتدى يعجبك
واكيد عمرنا منزهق من حد هنا ابدا
منووووووووووور
ياسمين هندي
عضو ماسي
عضو ماسي
ياسمين هندي

انثى
المهنه : انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Collec10

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 10:58 pm

منور يادكتور المنتدي
انتي طبعا هاتكون اضافه للمنتدي
وعمرنا مانزهق منك
دا انت نورت
donna hendy
عضو ماسي
عضو ماسي
donna hendy

انثى
المهنه : انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Singer10

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 03, 2008 11:45 pm

منور يا احمد المنتدى واحنا عمرنا منزهق من اخواتنا ومن حد من العيله

بجد بجد منور المنتدى

ويارب انت اللى مش تزهق مننا :D

اهلااااااااااااااااااا بيك
noha
عضو ماسي
عضو ماسي
noha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 10, 2008 5:39 pm

اهلا وسهلا بيك فى المنتدى
محمد هندى
المدير العام

ذكر
المهنه : انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Accoun10

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 6:34 pm

يادى النور يادى الهنا
http://www.hendyfamily.com
محمد هندى
المدير العام

ذكر
المهنه : انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل Accoun10

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالإثنين مارس 30, 2009 7:32 pm

نور يا احمد المنتدى واحنا عمرنا منزهق من اخواتنا ومن حد من العيله
http://www.hendyfamily.com
عندى وانا أبوهندى
عضو مشارك
عضو  مشارك

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل   انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل I_icon_minitimeالخميس أبريل 30, 2009 11:44 pm

أولا نورة يا أحمد وكلامك جميل وإنشاء الله كلنا سعيدين بوجودك معنا وجبتها ولازم الشباب يهتمو يخصصو مكان للتعرف على العائلة من الاعضاء نفسهم كل واحد يعرف بمكان تواجدة وعدد أفراد العائلة عندة تقريبا وأقرب جماعة من العائلة يمدو لهم بصلة قرابة وثيقة أين وهل يوجد تواصل أم لا ويكدة نقدر نعرف مكان كل فرع ووضعة فى البلد اللى موجود بها وأشهر الاشخص بالعائلة هناك وزى كدة ويريت تتقبلو هذا الرأى وشكرا

انا عضو جديد فى المنتدى وحابب اتعرف على كل افراد العيلة ويا ريت نتواصل فى اقرب وقت ونتعرف لانى هكون سعيد جدا بالتعارف دة وبا ربت اكون ضبف خفيف عليكوا ومش تقيل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-